Bezorgen

U kunt uw webshop bestelling via onderstaande manieren laten bezorgen:
– Bezorging van artikelen die door de brievenbus kunnen zijn € 4,50 per bestelling (track & trace)
– Bezorging van artikelen die als pakket verzonden worden zijn € 6,50 per bestelling (track & trace)
– Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, morgen in huis
– Wegens import afspraken leveren wij niet aan andere EU landen dan Nederland en België
– Artikelen die verzekerd verstuurd moeten worden hebben een afwijkend verzendbedrag

Altijd gratis persoonlijke bezorging in:

Oss
Berghem
Schaijk
Heesch
Nistelrode
Haren
Megen
Ooijen
Lith
Lithooijen
Nuland
Geffen
Vinkel
Loosbroek

Wij bezorgen uw bestelde producten persoonlijk en gratis. Indien gewenst zetten wij het voor u op de door u aangegeven plek en anders zetten wij het uiteraard netjes bij u binnen. Volledig gratis!
Neem voor het bestellen en bezorgen contact met ons op zodat wij samen met u een tijdstip af kunnen spreken wat u het beste uitkomt.

Bezorgmethodes

Bezorgen PostNL brievenbus (€ 4,50)
Bezorgen PostNL pakket (€ 6,50)
Ophalen PostNL Pakketpunt (€ 6,50)
Bezorgen PostNL België (€10,00)

Beschikbare verzendmethodes

Bezorging PostNL: Uw bestelling wordt in een breukvrije verpakking bezorgd door PostNL.
Bezorging PostNL: Op werkdagen voor 16:00 uur besteld betekent in de meeste gevallen de volgende dag in huis.
Bezorging PostNL: Op zaterdag of zondag besteld betekent dinsdag in huis.
Bezorging PostNL: Wij bezorgen ook op de Waddeneilanden.
Bezorging Oss e.o.: Dit is gratis. Tijdens het bestelproces wordt dit op postcode bepaald. Dit betreft postcodegebieden 5340AA – 5349ZZ
PostNL afhaalpunt: Wilt u graag uw producten laten bezorgen bij een afhaalpunt in uw buurt, geef dan bij “notitie” aan het einde van de bestelling aan op welk PostNL punt u de bestelling wilt ophalen.
Bestelling afhalen: Uw bestelling wordt door u opgehaald in de winkel. We nemen met u contact op als de bestelling klaar ligt.
Bestelling wijzigen/annuleren: Uw bestelling kan kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden. Neem daarvoor altijd contact op via e-mail of bel onze winkeltelefoon.

Incomplete levering

Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u contact met ons opnemen. Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor u een artikel niet ontvangen heeft. Om de oorzaak te achterhalen, kunt u contact opnemen via e-mail of telefoon.

Voorraad

Op onze website kunt u zien of een artikel op voorraad is in de winkel. Deze informatie kunt u vinden door het artikel selecteren. Als een artikel niet op voorraad is wordt deze zo snel als mogelijk aangevuld.

Aan de getoonde voorraad informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Voor sommige artikelen is het mogelijk om een verzoek tot reservering of pre-order in te dienen. Als dat het geval is, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel. Artikelen met korting kunnen we helaas niet voor u reserveren. Een verzoek tot reservering kunt u indienen door contact met ons op te nemen.