Bezorgen

U kunt uw webshop bestelling via onderstaande manieren laten bezorgen:
– Bezorging kost € 7,50 per bestelling
– Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, morgen in huis
– Wegens import afspraken leveren wij niet aan andere EU landen dan Nederland en België
– Voor sommige artikelen zoals game kasten hanteren wij aparte verzendkosten

Altijd gratis persoonlijke bezorging in:

Oss
Nuland
Geffen
Heesch

Wij bezorgen uw bestelde producten persoonlijk en gratis. Indien gewenst zetten wij het voor u op de door u aangegeven plek en anders zetten wij het uiteraard netjes bij u binnen. Volledig gratis! Neem voor het bestellen en bezorgen contact met ons op zodat wij samen met u een tijdstip af kunnen spreken wat u het beste uitkomt. Binnen 3 werkdagen hebt u de bestelling bij u thuis of op kantoor. (indien voorradig)

Bezorgmethodes

Bezorgen PostNL (8,95)
Avond bezorging (1,95 extra)
Ophalen PostNL Pakketpunt (8,95)
Bezorgen PostNL België (12,95)

Beschikbare verzendmethodes

Bezorging PostNL: uw bestelling wordt in een breukvrije verpakking bezorgd door PostNL.
Bezorging PostNL: op werkdagen voor 12:00 uur besteld betekent in de meeste gevallen de volgende dag in huis.
Bezorging PostNL: op zaterdag of zondag besteld betekent dinsdag in huis.
Bezorging PostNL: wij bezorgen ook op de Waddeneilanden.
Bezorging Oss e.o.: is gratis. Tijdens het bestelproces wordt dit op postcode bepaald. Betreft postcodegebieden 5340AA – 5349ZZ
PostNL afhaalpunt: Wilt u graag uw producten laten bezorgen bij een afhaalpunt in uw buurt, geef dan bij “notitie” aan het einde van de bestelling aan op welk PostNL punt u de wijnen wilt ophalen.
Bestelling afhalen: meldt dit onder bestel notities bij het plaatsen van uw bestelling, u krijgt van ons het adres, datum en tijdstip voor het ophalen van uw bestelling. Voor het afhalen worden afhandelingskosten berekend en deze zijn gelijk aan de verzendkosten.
Bestelling wijzigen/annuleren: uw bestelling kan kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden.
Garantie: Alle producten zijn zorgvuldig geselecteerd en wij beiden uitsluitend producten aan van gerenommeerde producenten met een goede reputatie. Er kan echter altijd een gebrek optreden. U kunt dan binnen 6 maanden contact opnemen met ons. Wij zullen het product indien mogelijk vervangen of het aankoopbedrag restitueren.

Inkomplete levering

Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u contact met ons opnemen. Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor u een artikel niet ontvangen heeft. Om de oorzaak te achterhalen, kunt u contact opnemen via e-mail of telefoon.

Voorraad

Op Game Shock Oss kunt u zien of een artikel op voorraad is in de webshop. Deze informatie kunt u vinden door het artikel selecteren. Als een artikel niet op voorraad is wordt deze zo snel als mogelijk aangevuld.

Aan de getoonde voorraad informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Voor sommige artikelen is het mogelijk om een verzoek tot reservering in te dienen. Als dat het geval is, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel. Artikelen met korting kunnen we helaas niet voor u reserveren. Een verzoek tot reservering kunt u indienen door contact met ons op te nemen.